היערכות לפסח בבית החולים לנשים ויולדות בשיבא

עפר גדנקן No Comments on היערכות לפסח בבית החולים לנשים ויולדות בשיבא

לקראת חג הפסח הבעל"ט נערך בית החולים 'שיבא' גם השנה למתן מענה מותאם לציבור המקפיד על קלה כבחמורה. לצד ההכנות הרבות לצורך הכנת מטבחון מיוחד לימי הפסח, ולהקצאת חדר אוכל מיוחד וייעודי שישמש כחדר אוכל פסחי למהדרין למשך כל ימות החג, מתארגנים בבית החולים לנשים ויולדות בשיבא לאפשר לכל השוהים במקום ליל סדר כהלכתו עם חלוקת מצות יד מהודרות, יין לקיום מצוות ארבע כוסות, הגדות וקערות סדר.

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

"מבצע ההכנות לקראת חג הפסח מתבצע על פי דרישות ההלכה המחמירות ביותר " אומר הרה"ג ר' צבי פורת שליט"א – רב ויועץ הלכתי בשיבא, "על מנת לתת מענה כשרותי מוקפד ביותר בחג הפסח הקרוב בס"ד ללא חשש, כאשר כל המזון שיוגש בחדר האוכל שהוקצה במיוחד לפסח יהיה בכשרות המהודרת של בד"צ עדה חרדית, ובנוסף, משגיח כשרות ישהה במקום ויפקח מקרוב על כל הדרוש על מנת לאפשר פסח למהדרין מן המהדרין".

"בשנים האחרונות קיבלנו פידבקים מרגשים מאד מנשים ויולדות שהיו מאושפזות כאן  בליל הסדר", מספרת יעל קרישבסקי – מלוות שירות בבית החולים לנשים ויולדות בשיבא. "הן ציינו שהיתה בשיבא אווירת חג מיוחדת ואת הערכתן הרבה לבית החולים שעמל וחשב על הפרטים הדרושים לכך: מצות מהודרות, יין בשפע, הגדות ואפילו קערה מוכנה בכשרות בד"צ עדה חרדית. אנחנו יודעים שלשהות בליל הסדר בבית חולים, זה מורכב, ולכן עושים את המירב על מנת לאפשר לכל אחת ליהנות ממענה רפואי ברמה הגבוהה ביותר כאן בשיבא,  מבלי להתפשר על הידורי החג וענייניו".

פסח כשר ושמח!

 



0 תגובות